سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ماشین سازی شهاب صنعت

شهاب صنعت تولید کننده دستگاه دربند کنسروی دستی

    نظر

دستگاه دربند کنسروی دستی یکی دیگر از تولیدات بسیار پر کاربرد و ارزان قیمت و اما در عین حال بسیار با کیفیت ماشین سازی شهاب صنعت می باشد البته این دستگاه فقط برای دربگذار کنسرو نمی باشد و قابلیت استفاده برای انواع قوطی های فلزی و پت می باشد.

ما در ماشین سازی شهاب صنعت با 25 سال سابقه درخشان افتخار خود می دانیم تا بهترین و با کیفیت ترین و از طرفی با منصفانه ترین قیمت یعنی 30% زیر قیمت بازار انواع دستگاه پرکن و دربند را به صورت 100% بومی در داخل مجموعه طراحی و پیاده سازی نماییم. یکی از این دستگاه ها, دستگاه دربند کنسروی دستی می باشد که مورد استفاده تولیدی های کوچک و متوسط و یا حتی خانگی مورد استفاده قرار می گیرد.

دستگاه دربند کنسروی دستی تولید شده در مجموعه ماشین سازی شهاب صنعتی برای انواع قوطی فلزی، مقوایی و پت با درب فلزی مورد استفاده قرار میگیرد این دستگاه دارای کیفیت بسیار عالی می باشد و تمامی قطعات به کار گرفته در آن دارای ضمانت نامه معتبر از تولید کننده آن می باشد.

بنابراین اگر شما تولید کننده گرامی نیازمند دستگاه دربند کنسروی دستی هستید که می خواهید در مورد این دستگاه مشاوره دریافت نمایید و یا اینکه از لیست قیمت دستگاه دربند کنسروی دستی مطلع شوید پیشنهاد می نماییم قبل از خرید حتما با یکی از شماره های زیر تماس برقرار نمایید تا از مشاوره های دلسوزانه ما بهره مند شوید. 09155128095 - 09155186140-  09105521774 -  09015180208 -09155221774

1- دستگاه دربند کنسروی دستی تولید شده در ماشین سازی شهاب صنعت

همانطور که اشاره شده اگر چه ما در این مطلب با کلیدواژه دستگاه دربند کنسروی دستی به معرفی این دستگاه پرداختیم اما در واقع این دستگاه مناسب انواع قوطی کنسروی و نوشابه فلزی ، مقوایی و پت با درب فلزی می باشد. دربندی قوطی فلزی در خط تولید صنایع غذایی همچون ، رب گوجه فرنگی و انار ، کنسرو ماهی ، لوبیا ، قارچ ، خاویار بادمجان و انواع خورشت ها ، کمپوت میوه جات ، رنگ صنعتی ، روغن خوراکی و صنعتی ، نوشابه ، دیگر محصولات بسته بندی فلزی مورد استفاده گسترده می باشد . درب قوطی توسط اپراتور بر روی بدنه آن قرار می گیرد ، و قوطی بر روی پدال اتوماتیک دستگاه قرار گرفته و با فشردن یک دکمه عمل دربندی و پلمپ قوطی صورت می گیرد.

از این دستگاه برای حجم تولید متوسط به پایین به جهت قیمت بسیار مناسبی که دارد مورد استفاده قرار میگرد لازم به یادآوری می باشد دستگاه تمام اتومات از همین نوع و با امکانات بسیار گسترده تر مانند پرکن و همزمان دربگذار در مجموعه ماشین سازی شهاب صنعت طراحی و تولید شده است که در صنایع مواد غذایی و دارویی و شیمیایی به صورت گسترده مورد استفاده قرار میگرد.

قوطی های کنسرو به صورت دو تکه ای و یا به صورت  سه تکه ای می باشند. منظور از قوطی های کنسرو سه تکه ای این است که یک بدن و دو درب داشته باشد که در این نوع قوطی ها ابتدا مرحله ی جوش انجام می گیرد و سپس دو درب به آن اضافه می شود .منظور از قوطی های دو تکه این است که یک بدنه با یک درب داشته باشند.

نکات مهم در دربندی قوطی های کنسرو: از آنجایی که بیشتر مواد کنسروی مایع هستند و با توجه به اینکه مایع نشت پذیر است به همین علت کاور و یک لایه ای روی قوطی های کنسرو جهت جلوگیری از نشت مایع قرار می‌گیرد.

2- مشخصات فنی دستگاه دربند کنسروی دستی تولید شده در ماشین سازی شهاب صنعت

 

  • ·       راندمان حداکثر 10 الی 12 قوطی در دقیقه
  • ·       دارای قدرت مانور از قوطی های 75 تا 5000 گرمی
  • ·       توان مصرفی 1.2 کیلو وات
  • ·       جنس چدنی ابعاد : طول 150 س متر * عرض 75 س متر * ارتفاع 210 س متر

3- ضمانت و خدمات پس از فروش دستگاه دربند کنسروی دستی تولید شده در ماشین سازی شهاب صنعت

دستگاه دربند کنسروی دستی تولید شده در ماشین سازی شهاب صنعت دارای 3 سال ضمانت و گارانتی دستگاه می باشد و جهت رفاه حال خریداران و مشتریان عزیز دارای 10 سال خدمات پس از فروش نیز می باشد.