سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ماشین سازی شهاب صنعت

با 30% تخفیف قیمت دستگاه ردیف کن درب بطری خریداری نمایید

    نظر

گروه ماشین سازی شهاب صنعت دارای 25 سال سابقه درخشان در تولید انواع دستگاه ردیف کن درب بطری اکنون توانسته است نسل جدید و بسیار متمایز از این دستگاه را 100% بومی سازی و در داخل شرکت ماشین سازی شهاب طراحی و تولید نماید.

یکی از افتخارات مجموعه عظیم ماشین سازی شهاب صنعت همگام شدن با نیاز مشتریان در بازار می باشد به عبارت دیگر این مجموعه تلاش می نماید تا نیاز بازار به نوع دستگاه بسته بندی , پرکن ,دربگذار و یا شرینگ را ابتدا درک کرده و سپس شروع به طراحی و پیاده سازی صفر تا صد آن در مجموعه نماید. یکی از همین دستگاه ها , دستگاه ردیف کن درب بطری می باشد که آخرین مدل تولیدی آن بسیار با کیفیت و پرکاربرد و از طرفی دارای قیمت بسیار مناسب می باشد.

بنابراین شما تولید کننده گرامی اگر تصمیم به خرید هر نوع دستگاه ردیف کن درب بطری را دارید اکیدا توصیه می نماییم از مشاوره های متخصصین این مجموعه به صورت رایگان بهره مند شوید و از طرفی با ارائه حجم و ظرفیت تولید خود لیست قیمت دستگاه ردیف کن درب بطری را دریافت نمایید.09155128095 - 09155186140-  09105521774 -  09015180208 - 09155221774

1- معرفی دستگاه ردیف کن درب بطری طراحی و ساخته شده توسط ماشین سازی شهاب صنعت

دستگاه ردیف کن بطری طراحی و ساخته شده توسط شهاب صنعت برای خطوطی که بطریهای ورودی از نوع PETو یا بطریهای پلاستیکی بوده و ورودی بطری قبل از سیستم پر کن بصورت Online و یا متصل به دستگاه بطری ساز نیست مناسب میباشد.

دستگاه تمام اتوماتیک ردیف کن بطری مجهز به 1 مترکانوایر از نوع تسمه ایی با قابلیت تنظیم ارتفاع به صورت الکترونیک جهت سورت بطری برای  ظروف PET از 250ccالی 2250cc می باشد. دستگاه دارای بالابر بطری تمام اتومات مجزا ، سیستم مانیتورینگ HMI و کنترل PLC می باشد .

دستگاه ردیف کن درب بطری تولید شده در ماشین سازی شهاب صنعت به گونه ای طراحی شده که اپراتور به راحتی میتواند دستگاه را تنظیم نموده و میزان راندمان تولید را نیز تغییر دهد لازم بذکر است تمامی تغییرات و تنظیمات دستگاه از طریق صفحه نمایشگر لمسی (Touch Screen) قابل اجراست.

دستگاه دارای یک دست قالب مطابق نمونه بطری ارسالی می باشد. کلیه سطوح شاسی ماشین با رنگ پودری الکترواستاتیک روکش شده و ماشین منطبق با بالاترین استانداردهای صنایع غذایی و دارویی طراحی و تولید شده است. دستگاه ردیف کن بطری دارای سنسور کنترل سرعت درخروجی و سنسور کنترل حجم بطری داخل مخزن می باشد.

2- خصوصیات و مزید دستگاه ردیف کن درب بطری طراحی و ساخته شده توسط ماشین سازی شهاب صنعت

یکی از بهترین مزایای این دستگاه که آن را از سایر دستگاههای مشابه خود متمایز می نماید عدم نیاز به قطعات تعویضی و یا Change part برای کارکرد با بطری های متفاوت به لحاظ اندازه و شکل می باشد. بدین معنی که دستگاه مذکور با استفاده از سیستم کنترل الکترونیکی بر پایه PLC و موتور های دقیقServo قابلیت ردیف سازی بطریها با سایز بطریهای کوچک دارویی تا گالن های 4 لیتری آب را دارد.

این دستگاه شامل یک مخزن ذخیره بطری با ظرفیت تقریبی 20 دقیقه(برای بطری 1.5 لیتری ) در حالت حداکثر سرعت خط تولیده بوده که بطری ها را به یک مخزن چرخشی سورت هدایت می نماید. در این مخزن بسته به  نیاز خط تولید بطریها به تسمه های انتقال هدایت و در آنجا با انجام مکانیزم تغییر در سرعت انتقال،فاصله های لازم جهت ردیف کردن بطری توسط اهرم سورت فراهم میگردد. بطریهای عمودی به کانوایور هوایی و یا زنجیری تغذیه کننده ورودی پر کن بسته به نوع و وضعیت خط تولید هدایت میگردند.

3- ضمانت و خدمات پس از فروش دستگاه ردیف کن درب بطری طراحی و ساخته شده توسط ماشین سازی شهاب صنعت

تولید کننده گرامی اگر تاکنون از تولیدات و دستگاه های ساخته شده ماشین سازی شهاب صنعت در مجموعه خود خریداری نموده باشید قطعا در جریان ضمانت و خدمات پس از فروش دستگاه های تولیدی این مجموعه بوده اید در هر صورت عرض می نماییم که کلیه قطعات به کار رفته در دستگاه ردیف کن درب بطری دارای 3 سال ضمانت تولید کننده و همچنین کل دستگاه دارای 3 سال ضمانت و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد.