سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ماشین سازی شهاب صنعت

قیمت خرید و فروش دستگاه پرکن حبوبات و قند

    نظر

شهاب صنعت با بیش از 25 سال سابقه و با کمک متخصصین و مهندسین ایرانی توانسته است دستگاه پرکن حبوبات و قند را با شرایط استثنایی و بدون واسطه با قیمت باور نکردنی و 30% تخفیف در اختیار تولید کنندگان و صنعتگران عزیز قرار دهد. دستگاه پرکن حبوبات و قند توسط ماشین سازی شهاب صنعت بالاترین سطح کیفیت و استاندارد قطعات را دارا می باشد.

ما در مجموعه عظیم شهاب صنعت با افتخار اعلام می نماییم که دستگاه پرکن حبوبات و قند را از صفر تا صد در داخل مجموعه طراحی و پیاده سازی نموده اییم و تمام تلاش خود را در جهت کاهش حداکثری این دستگاه به کار گرفته ایم و خوشبختانه توانسته اییم با وجود افزایش کیفیت و استفاده از کلیه قطعات با استانداردهای جهانی , قیمت نهایی را با 30% تخفیف و زیر قیمت تمام تولید کنندگان داخل و خارج وارد بازار نماییم.

بنابراین اگر شما تولید کننده گرامی نیاز به دستگاه پرکن حبوبات و قند با 30% تخفیف استثنایی و خرید بدون واسطه را دارید و یا می خواهید قبل از خرید از مشاوره های متخصصین ما بهره مند شوید و نیز لیست قیمت دستگاه پرکن حبوبات و قند را دریافت کنید پیشنهاد می نماییم حتما با یکی از شماره های زیر ارتباط برقرار کنید 09155128095 - 09155186140-  09105521774 -  09015180208

1- معرفی دستگاه پرکن حبوبات و قند تولید شده در ماشین سازی شهاب صنعت با 30% تخفیف و فروش بدون واسطه همچنین ارسال به سراسر کشور

در کارخانه جات تولید حبوبات و خشکبار و… به دلیل تولید انبوه این محصولات، استفاده از دستگاه پرکن حبوبات، لازم و ضروری است.

دستگاه پرکن حبوبات و قند مخصوص بسته بندی انواع محصولات از قبیل حبوبات، خشکبار، آجیل، قند و شکر، نمک، غلات، جو و گندم، گردو، چای، شکلات، چیپس، پفک، پاپ کورن، پسته، تخمه و انواع محصولات گرانولی شکل است. دستگاه پرکن توانایی بسته بندی در دو صورت بالشتی ساده و پاکتی (چارلی) را دارد.

لفاف‌های استفاده شده برای این دستگاه اعم اند از سلفون، متالایز، پلی استر، فویل آلومینیوم و ترسبافون صدفی می باشد دستگاه پرکن حبوبات و قند توانایی کارکرد با برق سه فاز و تک فاز را دارد. دقت دستگاه 3 گرم است. سیستم عیب یاب هوشمند دارد.دستگاه نیمه استیل و دارای چرخ های گردان و ثابت جهت حمل و نقل آسان است.

دستگاه پرکن حبوبات و قند توانایی بسته بندی از وزن 10 گرم تا 2 کیلوگرم را داراست. دستگاه دارای سیستم هوشمند plc و hmi لمسی و دارای سیستم زبان فارسی، لاتین، عربی و روسی است. این دستگاه استاندارد ایران و QA آلمان را دارا می باشد.

دستگاه پرکن حبوبات و قند تولید شده در مجموعه ماشین سازی شهاب صنعت دارای دو نوع 1- دستگاه حجمی 2- دستگاه توزینی می باشد.

1- دستگاه حجمی پرکن حبوبات

از دستگاه حجمی پرکن حبوبات، برای پرکردن و سپس بسته بندی سایر محصولات گرانولی همچون آجیل، برنج، تنقلات، خشکبار و… استفاده می شود. این دستگاه با حجم محصولات سر و کار دارد و بر این اساس، عمل پر کردن را انجام میدهد. دستگاه پرکن حجمی حبوبات دارای قابلیت تنظیم سرعت است. این قابلیت از بهترین ویژگی های دستگاه پرکن حبوبات حجمی است چون با استفاده از این ویژگی اپراتور دستگاه می تواند نظارت بهتری داشته باشد. این دستگاه قابلیت پر کردن 3600 کیلوگرم حبوبات را در ساعت داراست.برق مصرفی این دستگاه 380 ولت است.

2- دستگاه توزین دار پرکن حبوبات

این دستگاه مجهز به ترازو برای وزن کردن و بسته بندی محصولات است که دارای انواع: تک توزین، دو توزین و چهار توزین میباشد.

2- قیمت دستگاه پرکن حبوبات و قند تولید شده در ماشین سازی شهاب صنعت با 30% تخفیف و فروش بدون واسطه همچنین ارسال به سراسر کشور

قیمت دستگاه پرکن حبوبات به عوامل زیادی بستگی دارد و بر اساس همین عوامل قیمت این دستگاه در مدل و برندهای مختلف متفاوت است. همچنین با توجه به نواسانات موجود در بازار، این دستگاه نیز همانند سایر محصولات قیمت ثابتی ندارد با این وجود این دستگاه با 30% تخفیف زیر قیمت بازار توسط ماشین سازی شهاب صنعت طراحی و وارد بازار شد.

به طور کلی عوامل تاثیر گذار در قیمت دستگاه پرکن دستگاه پرکن حبوبات و قند عبارتنداز :

  • نوع دستگاه
  • برند دستگاه
  • سرعت دستگاه در انجام بسته بندی
  • میزان دقت در توزین محصول
  • تجهیزات و سیستم های کاربردی
  • میزان برق مصرفی
  • گارانتی و میزان خدمات پس از فروش

3- ضمانت و خدمات پس از فروش دستگاه پرکن حبوبات و قند تولید شده در ماشین سازی شهاب صنعت با 30% تخفیف و فروش بدون واسطه همچنین ارسال به سراسر کشور

دستگاه پرکن حبوبات و قند تولید شده در مجموعه ماشین سازی شهاب صنعت دارای 3 سال ضمانت و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد.