سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ماشین سازی شهاب صنعت

قیمت,خرید و فروش دستگاه پرکن مایعات غلیظ وازلین

    نظر

ماشین سازی شهاب صنعت بزرگترین و باسابقه ترین طراح و تولید کننده انواع دستگاه پرکن مایعات غلیظ(وازلین) با 30% تخفیف و فروش بی واسطه در ایران و منطقه می باشد این مجموعه صنعتی دارای 25 سال سابقه درخشان در تولید انواع دستگاه های بسته بندی – پرکن – درب گذار و شیرینگ پگ با بالاترین استانداردهای روز ایران و جهان بوده است حضور فعال در نمایشگاه داخل و خارج باعث شده است که ماشین سازی شهاب صنعت یکی از موفق ترین طراحان و تولیدکنندگان کشور لقب بگیرد.

طراحی و تولید ماشین آلات صنایع غذایی – صنایع دارویی و صنایع شیمیایی تخصص ماشین سازی شهاب صنعت می باشد یکی از انواع دستگاه های تولید شده در این مجموعه باسابقه, دستگاه پرکن مایعات غلیظ(وازلین) می باشد لذا در صورتی که تصمیم به تهیه و خرید چنین دستگاهی را دارید ما توصیه میکنیم با یکی از شماره های 09155128095 - 09155186140-  09105521774 -  09015180208 تماس گرفته تا علاوه بر دریافت مشاوره های تخصصی رایگان از لیست قیمت دستگاه پرکن مایعات غلیظ(وازلین) مطلع شوید.

1- معرفی دستگاه پرکن مایعات غلیظ(وازلین) طراحی و تولید شده در ماشین سازی شهاب صنعت با 30% تخفیف و فروش مستقیم

دستگاه پرکن وازلین نیمه اتوماتیک تولید شده در ماشین سازی شهاب صنعت یکی از بهترین و پر فروش ترین دستگاه های پرکن در بازار خرید و فروش انواع دستگاه های پرکن می باشد.

دستگاه های پرکن مایعات از تنوع بسیاری برخوردار هستند برخی از این ماشین آلات تنها برای مایعات غلیظ دارای کاربرد هستند و برخی برای مایعات رقیق مورد استفاده قرار می گیرند بنابراین در تولید این دستگاه ها به میزان ویسکوزیته مایعات نیز توجه شده تا عملکرد بهتر و دقیق تری در پر کردن داشته باشند.

در طراحی دستگاه پرکن مایعات غلیظ(وازلین)  ظرف گذاری توسط اپراتور در ابتدای نوار نقاله صورت گرفته و دستگاه بصورت اتوماتیک به تعداد نازل ظرف را شمرده و وقتی به زیر نازله ها می رسند آنها را متوقف کرده و عملیات مظروف سازی را آغاز می نماید.بعد از به اتمام رسیدن زمان تعریف شده نازل ها بسته می شود. دستگاه پرکن دارای چهار متر نوار نقاله بوده و سیستم دکل و باز و بسته شدن نازلها پنوماتیک است.

 این دستگاه قابلیت پرکردن مایعات غلیظ از 150 سی سی الی 2000 سی سی را نیز داراست و در صورتی که ایجاد کف نکند نازل ها آب بند بوده و چکه نمی‌کنند. دستگاه پرکن ماشین سازی شهاب صنعت قابلیت پرکردن مایعات غلیظ از 50 سی سی الی 10 کیلوگرم را دارا می باشد. سرعت دستگاه با در نظر گرفتن ویسکوزیته مواد حدود 1200 الی 1500 ظرف یک لیتری در ساعت است.

وازلین و گریس از جمله مایعات نیمه جامدی هستند که چسبندگی بسیاری دارند و اگر گرم شوند پس از سرد شدن دچار تغییراتی می شوند. به همین دلیل دستگاه های پرکن مخصوص به آنها نیز متفاوت می باشد. این قبیل دستگاه ها دارای گرم کن و میکسر می باشند تولید دستگاه پرکن وازلین مطابق با معیار های استاندارد و استفاده از بهترین و مرغوب ترین قطعات می باشد.

2- مشخصات دستگاه پرکن مایعات غلیظ(وازلین) طراحی و تولید شده در ماشین سازی شهاب صنعت با 30% تخفیف و فروش مستقیم 

  • اسکلت قوطی آهن (40*40)
  • نازل های بدون چکه
  • دارای 4 متر نوار نقاله
  • دکل پنوماتیک
  • بدنه استیل
  • سیستم برقی با برند

3- ضمانت و خدمات پس از فروش دستگاه پرکن مایعات غلیظ(وازلین) طراحی و تولید شده در ماشین سازی شهاب صنعت با 30% تخفیف و فروش مستقیم 

دستگاه پرکن مایعات غلیظ وازلین تولید شده در ماشین سازی شهاب صنعت دارای 3 سال ضمانت و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد در پایان مجددا تاکید می نماییم ماشین سازی شهاب صنعت در طراحی و تولید انواع دستگاه های خود از بهترین قطعات و لوزام استفاده نموده است.