سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ماشین سازی شهاب صنعت

فروش ویژه دستگاه پرکن خطی ظروف لیوانی 30% تخفیف

    نظر

ماشین سازی شهاب صنعت بار دیگر دست به تولید نسل جدید از دستگاه های پرکن بر اساس تقاضا و نیاز بازار نمود این بار با ابتکار و خلاقیت مثال زدنی خود دستگاه پرکن خطی ظروف لیوانی را با بهترین کیفیت قطعات با 30% تخفیف بدون واسطه در اختیار تولید کنندگان و صنعتگران گرامی قرار داده است.

هموطن گرامی و تولید کننده بزرگوار در صورتی که تصمیم و نیاز به پر کردن ظروف لیوانی از جمله پر کردن ظروف لیوانی دوغ - پر کردن ظروف لیوانی شیر - پر کردن ظروف لیوانی ماست - پر کردن ظروف لیوانی خوشکبار و یا هر نوع لبنیات دیگر دارید قطعا بدانید آنچه که شما نیاز دارید یک عدد دستگاه پرکن خطی ظروف لیوانی می باشد. ماشین سازی شهاب صنعت با 25 سال سابقه درخشان در تولید انواع دستگاه های بسته بندی و پرکن هم اکنون شهرت جهانی دارد.

دستگاه پرکن خطی ظروف لیوانی تولید شده در شهاب صنعت با قیمت باور نکردنی و با کیفیت غیر قابل مقایسته نمونه های مشابه داخل و خارج طراحی و بومی سازی شده و صفر تا صد آن در داخل مجموعه عظیم ماشین سازی شهاب صنعت ساخته شده است. اگر تصمیم به خرید این محصول را دارید لطفا و حتما قبل از خرید با یکی از شماره های زیر تماس بگیرید تا ضمن ارائه لیست قیمت دستگاه پرکن خطی ظروف لیوانی بر اساس تعداد نازل که خود بستگی به حجم تولید شما دارد مشاوره های لازم داده شود و دستگاه مورد نظر خود را بی واسطه با 30% تخفیف خریداری نمایید 09155128095 - 09155186140-  09105521774 -  09015180208 -09155221774 

1- معرفی دستگاه پرکن خطی ظروف لیوانی تولید شده در شهاب صنعت با 30% تخفیف

دستگاه پرکن خطی ظروف لیوانی با تعداد نازل دلخواه بر اساس درخواست مشتری در ماشین سازی شهاب صنعت طراحی شده برای پر کردن مواد غذایی از قبیل ماست ،کشک ،سس ، خامه ، دوغ ، آب معدنی و ... در ظروف لیوانی ساخت شده است که مناسب برای شرکت های صنایع مواد غذایی می باشد.

خرید دستگاه پرکن لیوانی در انواع متعددی از سیستم ها و هم چنین اشکال ظاهری، امکان پذیر می باشد. صنایعی که به تولید انواع محصولات لبنی مشغول هستند، عمدتا از انواع دستگاه پرکن لیوانی، کاربرد های گسترده ای را به عمل می آورند. به منظور این که انجام امور در خطوط تولید و بسته بندی که وظیفه آن ها، عرضه محصولات مختلف و هم چنین مورد نیاز به شکل فرآوری شده و آماده است، با سرعت و دقت بیشتری صورت پذیرد، استفاده از دستگاه پرکن خطی ظروف لیوانی اهمیت یافته است.

گفتنی است یکی از انواع دستگاه های پرکن که تا به حال مورد کاربرد در بسیاری از صنایع واقع شده و نتایج بسیار مفیدی را نیز به ارمغان آورده است، دستگاه پرکن خطی ظروف لیوانی می باشد. این دستگاه هم اکنون با بالاترین سطح کیفی در ماشین سازی شهاب صنعت طراحی و تولید شده است. عمدتا خرید دستگاه پرکن لیوانی توسط صنایع تولید و بسته بندی مواد لبنی و صنایع بسته بندی عرقیات خوراکی مورد استفاده قرار میگیرد.

هم چنین می توان گفت که دستگاه پرکن خطی ظروف لیوانی تولید شده در ماشین سازی شهاب صنعت برای لیوان هایی به شکل 1- لیوان های چهار گوش 2- لیوان سه گوش 3- لیوان گرد مورد کاربرد واقع می شود. البته دستگاه پرکن ظروف لیوانی به دو صورت خطی و روتاری در این مجموعه طراحی و تولید شده است که هر دو نمونه با30% تخفیف هم اکنون در دسترس بوده که مشتریان عزیز می توانند به صورت مستقیم از این مجموعه و بدون واسطه خریداری نمایند.

2- خرید دستگاه پرکن خطی ظروف لیوانی تولید شده در شهاب صنعت با 30% تخفیف

دستگاه پرکن لیوانی با طراحی منحصر به فرد و ساختار بسیار قدرتمندی که توسط تولید کنندگان توانا در آن اعمال شده است، قادر به پر کردن و سیل کردن انواع ظروف لیوانی با اندازه ها و شکل های گوناگون بوده و بدین ترتیب توسط صنایع محصولات لبنی و صنایع دیگر، مورد تهیه و خریداری قرار می گیرد. با خرید دستگاه پرکن لیوانی عملیات لازم توسط صنایع تولید کننده، با موفقیت و به سرعت انجام خواهد پذیرفت. ضمن این که می توان بیان داشت که دستگاه مورد نظر، برای لیوان های شیشه ای و لیوان های پلاستیکی مورد استفاده قرار می گیرد.

3- مشخصات دستگاه پرکن خطی ظروف لیوانی تولید شده در شهاب صنعت با 30% تخفیف

  • خشاب لیوان گذار 6 لاین با ظرفیت 480 لیوان و قابلیت وکیوم لیوان ها جهت بارگیری داخل قالب دستگاه.
  • دارای سنسور شناسایی لیوان جهت پر کردن یا نکردن مواد.
  • شش عدد نازل فیلتردار متصل به مخزن جهت cip با کیفیت بهتر و بدون آلودگی امکان سفارشی سازی براساس حجم تولید مشتریان.
  • خشاب فویل گذار از نوع وکیوم با مصرف باد کم.
  • هر خشاب فویل گذار مجهز به سنسور جهت تعیین اتمام فویل و دستور خاموش شدن دستگاه و بارگذاری مجدد.
  • پرس فویل با المنت 1200 سیلکن مجهز به ترموکوپل مجزا جهت تنظیم دقیق دما از طریق ترموسات.
  • سیستم مکانیکی انتقال ظروف روی نوار نقاله 2?5 متری و از آنجا بر روی میز ترافیک.
  • سیستم cip جهت شستشوی تمام اتومات مسیرهای درگیر با مواد.
  • سیستم مدیریت دستگاه توسط plc مجهز به نمایشگر HMI
  • این دستگاه برای ظروف با دهانه های 125 و 95 و 75 طراحی شده است.
  • ظرفیت تولید 3500 در ساعت
  • وزن دستگاه:800 کیلو گرم
  • برق مصرفی: 7kw
  • ابعاد: 450cm, 270cm, 230cm
  • باد مصرفی: 9 بار

4- ضمانت و گارانتی دستگاه پرکن خطی ظروف لیوانی تولید شده در شهاب صنعت با 30% تخفیف

دستگاه پرکن خطی ظروف لیوانی تولید و ساخته شده در ماشین سازی شهاب صنعت در جهت جلب رضایت مشتریان و همچنین رفع دغدغه ها و نگرانی این عزیزان از باب پشتیبانی و خدمات پس از فروش عرض می نماییم که دارای 3 سال ضمانت بی قید و شرط می باشد و همچنین دارای 10 سال خدمات پس از فروش هدیه به خریداری محترم می باشد.