سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ماشین سازی شهاب صنعت

دستگاه ساشه مایع مدادی یا میله ای بسته بندی انواع مایعات

    نظر

ماشین سازی شهاب صنعت با 25 سال سابقه درخشان در طراحی و تولید انواع دستگاه ساشه مایع مدادی یا میله ای با 30% تخفیف خرید مستقیم و بی واسطه جهت بسته بندی انواع مایعات رقیق و غلیظ به صورت تکنفره در ایران, اکنون به عنوان معتبرترین ماشین سازی در این صنعت شناخته شده می باشد

شهاب صنعت همیشه در طراحی و تولید ماشین آلات صنایع غذایی و بسته بندی پیشرو بوده است این بار نیز با کمک متخصصین و مهندسین داخل مجموعه خود توانسته است آخرین نسل و پیشرفته ترین دستگاه ساشه مایع مدادی برای بسته بندی انواع مایعات رقیق و غلیظ به صورت تکنفره مدادی یا میله ای را با 30% تخفیف وارد بازارهای داخلی و خارجی نماید. 

پیشنهاد مجموعه بزرگ ماشین سازی شهاب صنعت به شما صنعتگران و خریداران محترم این می باشد که جهت خرید دستگاه ساشه مایع مدادی برای بسته بندی انواع مایعات رقیق و غلیظ به صورت تکنفره مدادی یا میله ای با 30% تخفیف با یکی از شماره های 09155128095 - 09155186140-  09105521774 -  09015180208 تماس گرفته و با دریافت لیست قیمت این دستگاه از مزایای خرید مستقیم و بی واسطه این دستگاه بهره مند شوید.

1- معرفی دستگاه ساشه مایع مدادی برای بسته بندی انواع مایعات رقیق و غلیظ به صورت تکنفره مدادی یا میله ای تولید شده در ماشین سازی شهاب صنعت با 30% تخفیف

امروزه بسته بندی تک نفره (ساشه) مورد استقبال بسیاری از مصرف کنندگان مواد غذایی قرار گرفته است قابلیت حمل و نقل آسان، در دسترس بودن و حجم کم از ویژگی های این نوع بسته بندی می باشد این دستگاه در مدل های ساشه مایع مدادی، ساشه مایع سه طرف دوخت ساخته می شود.

دستگاه ساشه مایع مدادی برای بسته بندی انواع مایعات رقیق و غلیظ به صورت تکنفره مدادی یا میله ای مورد استفاده قرار می گیرد با این دستگاه می توان آبلیمو، عسل، نبات مایع، آب نارنج، سس، روغن حیوانی، الکل، ژل و.. را به صورت تک نفره بسته بندی کرد. این دستگاه تمام اتوماتیک دارای صفحه نمایش لمسی، منوی چهار زبانه (فارسی، عربی، انگلیسی، روسی) برق تکفاز 220 ولت می باشد. دستگاه بسته بندی تک نفره در اکثر محیط های کوچک مغازه، منزل، کارگاه و.. قابل استفاده است.

2- خصوصیت دستگاه ساشه مایع مدادی برای بسته بندی انواع مایعات رقیق و غلیظ به صورت تکنفره مدادی یا میله ای تولید شده در ماشین سازی شهاب صنعت با 30% تخفیف

این دستگاه قابلیت کنترل سایز موردنظر بسته‌بندی را هم ازنظر پهنا و هم ازنظر ارتفاع دارد. دستگاه بسته‌بندی ساشه مایع تمام ‌اتوماتیک بوده و قابلیت شمارش بسته‌های ساشه تولیدی را دارد. جنس قطعات در تماس با محصول از استنلس استیل 304 است. این دستگاه با برق تک فاز 220 ولت کارکرده مجهز به hmi با منو فارسی است. البته بر اساس نیاز مشتری زبان منوقابل‌برنامه‌ریزی است.

این دستگاه با استپ موتور کار می‌کند که در مقایسه با موتورهای معمولی از دقت وزن‌کشی بسیار بالاتری برخوردار است. مجهز به قطعات مکانیکی آب‌کاری شده و بدنه رنگ‌کاری شده بارنگ الکترواستاتیک است.

3- ضمانت و خدمات پس از فروش دستگاه ساشه مایع مدادی برای بسته بندی انواع مایعات رقیق و غلیظ به صورت تکنفره مدادی یا میله ای تولید شده در ماشین سازی شهاب صنعت با 30% تخفیف

دستگاه ساشه مایع مدادی تولید شده در ماشین سازی شهاب صنعت مانند سایر تولیدات این شرکت دارای 3 سال ضمانت و همچنین جهت رفاه حال خریداران محترم 10 سال خدمات پس از فروش می باشد.