سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ماشین سازی شهاب صنعت

قیمت خرید و فروش دستگاه بسته بندی آجیل خشکبار حبوبات

    نظر

مجموعه عظیم ماشین سازی شهاب صنعت همواره در طول دوران 25 سال فعالیت خود سعی نموده است تولیدات بی نقص و همگام با استانداردهای روز دنیا طراحی تولید و وارد بازار نماید یکی از جدیدترین و مدرن ترین دستگاه های تولید شده در این مجموعه, دستگاه بسته بندی آجیل, خشکبار و حبوبات می باشد که به صورت مستقیم با 30% تخفیف به خریداران عرضه می شود.

یکی از افتخارات ماشین سازی شهاب صنعت این می باشد که همواره بر اساس نیاز بازار و درخواست مشتریان, تولیدات خود را طراحی و با قیمت های باور نکردنی و تا 30% تخفیف وارد بازار می نماید هم اکنون نیز براساس نیاز بازار و درخواست مشتریان آخرین نسل و پیشرفته ترین دستگاه بسته بندی آجیل, خشکبار و حبوبات را در مدل ها و ظرفیت های مختلف تولید و وارد بازار نموده است.

لازم به یادآوری می باشد انواع دستگاه بسته بندی آجیل, خشکبار و حبوبات تولید شده در مجموعه ماشین سازی شهاب صنعت براساس آخرین تکنولوژی های روز ایران و جهان و توسط متخصصین و مهندسین داخلی از صفر تا صد طراحی و تولید شده است و با افتخار اعلام می نماییم که دستگاه بسته بندی آجیل خشکبار حبوبات تولید شده توسط این مجموعه دارای 3 سال ضمانت و 10  سال خدمات پس از فروش می باشد.

حال با توجه به توضیحات فوق توصیه می نماییم جهت دریافت مشاوره رایگان قبل از خرید و همچنین لیست قیمت دستگاه بسته بندی آجیل, خشکبار و حبوبات با 30% تخفیف خرید مستقیم و بی واسطه با یکی از شماره های 09155128095 - 09155186140-  09105521774 -  09015180208 تماس برقرار نمایید.

1- معرفی دستگاه بسته بندی آجیل, خشکبار و حبوبات طراحی و تولید شده در ماشین سازی شهاب صنعت با 25 سال سابقه و با ارائه تخفیف ویژه 30%   

دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار مخصوص بسته بندی حبوبات و خشکبار و چای و پسته و تخمه آجیل و خشکبار می باشد. به عبارت دیگر دستگاه بسته بندی پیمانه ای حجمی ، جهت بسته بندی محصولات گرانولی مثل نمک و حبوبات و شکر کاربرد دارد.دستگاه قابلیت بسته بندی از وزن 10 گرم تا 2 کیلوگرم را داراست.

دستگاه دارای نمایشگر 7 اینچی با زبان فارسی جهت کارکرد آسان با دستگاه است. دارای بالابر z و مخزن استیل، نوار جلوی بسته بندی، سیستم تاریخ زن، سیستم تزریق گاز ازت روی هر بسته نیز است.دارای سیستم HMI لمسی با منوی فارسی و سایر زبان های دلخواه می باشد.دستگاه بسته بندی حبوبات و آجیل دارای سیستم کاملا اتوماتیک است و وزن‌کشی آن بر اساس حجم پیمانه انجام میشود.بدین صورت که محصول مورد نظر پس از آنکه توسط بالابر در داخل مخزن دستگاه بسته بندی ریخته شد ، توسط پیمانه های قابل تنظیم وزن کشی شده و داخل کیسه ها تخلیه میگردد و بطور اتوماتیک بسته بندی میشود.

سرعت بالای بسته بندی از مزایای این دستگاه می باشد ولی درصد خطا در وزن‌کشی از سیستم توزین دار بالاتر است.لفاف بسته بندی دستگاه بسته بندی حبوبات و آجیل: سلفون، ترسبافون صدفی، پلی استر، متالایز، فویل آلومینیوم می باشد.عملکرد این دستگاه الکترومکانیک است و برق مورد نیاز این دستگاه سه فاز و بسته به نوع درخواست مشتری قابل تغییر به تک فاز است.وزن دستگاه 900 کیلوگرم و در وزن 20 الی 1100 گرم بسته بندی مینماید.سرعت بسته بندی این دستگاه در دقیقه بسته به حجم و نوع محصول از 10 تا 35 عدد بسته متغیر است.عرض بسته بندی از 50 تا 245 میلیمتر قابل تغییر است و طول بسته نیز تا 50 الی 400 میلیمتر می باشد.

دستگاه بسته بندی آجیل, خشکبار و حبوبات به دو نوع کلی خانگی و صنعتی تقسیم می شوند دستگاه بسته بندی آجیل مناسب بسته بندی انواع خشکبار نظیر پسته، بادام، فندوق، انواع تخمه، سنجد و حتی میوه خشک و … می باشد. دستگاه بسته بندی خشکبار از آن جهت مورد توجه تولید کنندگان آجیل و خشکبار قرار گرفت که با توجه به سرعت بسته بندی بالا و دقت در توزین، قیمت آن بسیار مناسب بوده و در مکان هایی با محدودیت ارتفاع نیز قابل استفاده است. دستگاه بسته بندی آجیل قابلیت بسته بندی انواع آجیل و خشکبار را از وزن 25 گرم الی 2 کیلو گرم را دارا می باشد.

2- مشخصات فنی دستگاه بسته بندی آجیل, خشکبار و حبوبات طراحی و تولید شده در ماشین سازی شهاب صنعت با 25 سال سابقه و با ارائه تخفیف ویژه 30%   

  • عملکرد دستگاه   مکانیک و پنوماتیک
  • توان برق مصرفی 3/5 کیلووات
  • سیستم توزین     حجمی
  • وزن بسته           20 الی 1100 گرم
  • سرعت بسته بندی            10 الی 35 بسته در دقیقه
  • عرض بسته         50 الی 245 میلیمتر
  • طول بسته          50 الی 400 میلیمتر
  • برق       سه فاز و تک فاز
  • رنگ بدنه            پودری الکترواستاتیک
  • سیستم توزین     حجمی پیمانه ای
  • وزن دستگاه        900 کیلوگرم
  • استاندارد            ایران و CE اروپا

3- ضمانت و خدمات پس از فروش دستگاه بسته بندی آجیل, خشکبار و حبوبات طراحی و تولید شده در ماشین سازی شهاب صنعت با 25 سال سابقه و با ارائه تخفیف ویژه 30%   

همانطور که در ابتدا اشاره شد دستگاه بسته بندی آجیل, خشکبار و حبوبات تولید شده در مجموعه ماشین سازی شهاب صنعت مانند سایر تولیدات این مجموعه دارای 3 سال ضمانت و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد.