سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ماشین سازی شهاب صنعت

دستگاه بسته بندی چهار توزین دیجیتالی حبوبات و خشکبار

    نظر

خرید فروش و مشخصات دستگاه بسته بندی چهار توزین دیجیتالی حبوبات و خشکبار طراح و تولید شده توسط ماشین سازی شهاب صنعت با 25 سال سابقه درخشان و فروش مستقیم و بدون واسطه با 30% تخفیف ویژه و همچنین ارسال رایگان به سراسر کشور در اسرع وقت.

ماشین سازی شهاب صنعت با کمک و همکاری مهندسین و متخصصین خود توانسته است یکی از پیشرفته ترین دستگاه بسته بندی چهار توزین دیجیتالی حبوبات و خشکبار را با 30% تخفیف و با تجربه 25 سال خود طراحی تولید و وارد بازارهای داخلی و خارجی نماید.

 دستگاه بسته بندی چهار توزین دیجیتالی حبوبات و خشکبار تولید شده توسط ماشین سازی شهاب صنعت قابل رقابت با تمامی نمونه های داخلی و خارجی می باشد و از بهترین قطعات و لوازم جانبی ساخته شده است لذا مجموعه ماشین سازی شهاب صنعت به شما خریداران محترم این می باشد که در صورت تصمیم به خرید دستگاه بسته بندی چهار توزین دیجیتالی حبوبات و خشکبار با یکی از شماره های 09155128095 - 09155186140-  09105521774 -  09015180208  تماس برقرار نمایید و از لیست قیمت 30% نیز مطلع شوید.

1- معرفی دستگاه بسته بندی چهار توزین دیجیتالی حبوبات و خشکبار طراحی و تولید شده در ماشین سازی شهاب صنعت با 30% تخفیف و با 25 سال سابقه درخشان

دستگاه بسته بندی چهارتوزین که دارای چهار عدد ترازو جهت وزن کشی دقیق محصولات گرانولی مانند حبوبات ، خشکبار ، قند ، شکر ، چای ، برنج و… مناسب میباشد. دارای مانیتور لمسی با منوی فارسی و زبان های دلخواه (مخصوص صادرات) و مجهز به سیستم عیب یاب کامپیوتری است.همچنین کارکرد این دستگاه 100% اتوماتیک است. ابعاد و اندازه بسته ها با تغییر قطعه ای به نام لوله و یقه قابل تغییر است.

موارد استفاده دستگاه بسته بندی چهار توزین دیجیتالی حبوبات و خشکبار عبارتنداز بسته بندی انواع محصولات از قبیل حبوبات، گردو، پسته، تخمه،چای، برنج، چیپس سیب زمینی، ماکارونی فرم، شکلات، تافی، شکر پنیر، خشکبار، قند خرد شده و شکر، میوه و سبزیجات خشک، جو و گندم پوست کنده و پرک شده، گیاهان دارویی، مواد داروئی و شیمیایی به صورت اتوماتیک. لفاف بسته بندی قابل استفاده دستگاه بسته بندی چهار توزین دیجیتالی حبوبات و خشکبار : سلفون، ترسبافون صدفی، پلی استر، متالایز، فویل آلومینیوم می باشد.

2- عملکرد دستگاه بسته بندی چهار توزین دیجیتالی حبوبات و خشکبار طراحی و تولید شده در ماشین سازی شهاب صنعت با 30% تخفیف و با 25 سال سابقه درخشان

عملکرد این دستگاه الکترومکانیک پنوماتیک میباشد وبه طول 200 ، عرض 170 ، ارتفاع از مخزن تا کف زمین با احتساب چرخها 290 سانتیمتر تولید میگردد.همچنین برق مورد نیاز این دستگاه سه فاز و بسته به نوع درخواست مشتری قابل تغییر به تک فاز است.وزن دستگاه 1600 کیلوگرم و در وزن 20 الی 2000 گرم بسته بندی مینماید.سرعت بسته بندی این دستگاه در دقیقه بسته به حجم و نوع محصول از 10 تا 25 عدد بسته متغیر است.عرض بسته بندی از 50 تا 245 میلیمتر قابل تغییر است و طول بسته نیز تا 50 الی 400 میلیمتر می باشد.

3- ضمانت و خدمات پس از فروش دستگاه بسته بندی چهار توزین دیجیتالی حبوبات و خشکبار طراحی و تولید شده در ماشین سازی شهاب صنعت با 30% تخفیف و با 25 سال سابقه درخشان

همانطور که اشاره شد دستگاه بسته بندی چهار توزین دیجیتالی حبوبات و خشکبار تولید شده توسط ماشین سازی شهاب صنعت دارای 3 سال ضمانت و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد.