سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ماشین سازی شهاب صنعت

ارزانترین قیمت فروش دستگاه بسته بندی چای و نمک

    نظر

مجموعه عظیم ماشین سازی شهاب صنعت با 25 سال سابقه درخشان در طراحی و تولید ماشین آلات صنایع غذایی دارویی و شیمیایی اکنون توانسته است دستگاه بسته بندی چای و نمک را با بهترین قطعات و با استانداردهای روز جهان در داخل مجموعه توسط مهندسین و متخصصین خود طراحی تولید و بومی سازی نماید.

دستگاه بسته بندی چای و نمک تولید شده توسط ماشین سازی شهاب صنعت به جهت استفاده از قطعات جانبی استفاده شده از برترین برندهای داخلی و خارجی از یک سو و همچنین ارائه 30% تخفیف و ارسال رایگان به سراسر کشور در فروش بدون واسطه و مستقیم از سوی دیگر توانسته مورد استقبال تولید کننده گان و صنعتگران قرار گیرد.

اگر شما هموطن گرامی تصمیم به خرید دستگاه بسته بندی چای و نمک را دارید و یا می خواهید قبل از خرید از لیست قیمت دستگاه بسته بندی چای و نمک مطلع شوید و  یا علاقه مند هستید که از مشاوره های قبل خرید متخصص و تولید کننده این دستگاه بهره مند شوید توصیه می نماییم با یکی از شماره های زیر تماس برقرار نمایید  09155128095 - 09155186140-  09105521774 -  09015180208

1- معرفی دستگاه بسته بندی چای و نمک تولید شده در مجموعه ماشین سازی شهاب صنعت با 25 سال سابقه درخشان و همچنین 30% تخفیف خرید کلیه دستگاه های بسته بندی بدون واسطه

دستگاه بسته بندی چای و نمک مخصوص بسته بندی حبوبات، غلات، خشکبار، ماکارونی فرم، اسنک، پاپ کورن، پروتئین سویا، شکر، نمک کریستال، پودر ژله، پودر شوینده، ذغال و مواد دارویی و شیمیایی به صورت اتوماتیک می باشد.این دستگاه همچنین برای بسته بندی مواد گرانولی مانند چای و نمک و شکر است و سرعت آن توسط plc و hmi لمسی تنظیم می‌شود.

روش کارکرد دستگاه بدین صورت است که محصول مورد نظر پس از آنکه توسط بالابر در داخل مخزن دستگاه بسته بندی ریخته شد ، توسط پیمانه های قابل تنظیم وزن کشی شده و داخل کیسه ها تخلیه میگردد و بطور اتوماتیک بسته بندی میشود.

عملکرد دستگاه بسته بندی چای و نمک الکترومکانیک می باشد و به طول 150، عرض 125، ارتفاع 250 سانتیمتر تولید میگردد.همچنین برق مورد نیاز این دستگاه سه فاز و بسته به نوع درخواست مشتری قابل تغییر به تک فاز است.وزن دستگاه 900 کیلوگرم و در وزن 20 الی 1100 گرم بسته بندی مینماید.سرعت بسته بندی این دستگاه در دقیقه بسته به حجم و نوع محصول از 10 تا 35 عدد بسته متغیر است.عرض بسته بندی از 50 تا 245 میلیمتر قابل تغییر است و طول بسته نیز تا 50 الی 400 میلیمتر می باشد.

لفاف مورد استفاده در این دستگاه بسته بندی سلفون، ترسبافون صدفی، پلی استر، متالایز، فویل آلومینیوم و سایز لوله و یقه مورد نیاز: 42-40-36-34-25-17-12 سانتی‌متر است.

2- مشخصات فنی دستگاه بسته بندی چای و نمک تولید شده در مجموعه ماشین سازی شهاب صنعت با 25 سال سابقه درخشان و همچنین 30% تخفیف خرید کلیه دستگاه های بسته بندی بدون واسطه

  • سرعت دستگاه    10 الی 35 بسته در دقیقه
  • عرض دستگاه      125 سانتی متر
  • ارتفاع دستگاه     250 سانتی متر
  • توان برق            3.5 کیلو وات
  • وزن دستگاه        900 کیلوگرم
  • عرض بسته         50 الی 245 میلی متر
  • طول بسته          50 الی 400 میلی متر
  • وزن بسته           20 الی 1100 گرم
  • عملکرد  الکترومکانیک
  • برق مصرفی         سه فاز 380 ولت
  • سیستم توزین     پیمانه‌ای حجمی
  • طول دستگاه       150 سانتی متر

3- طرز کار دستگاه بسته بندی حجمی پیمانه ای چای و نمک تولید شده در مجموعه ماشین سازی شهاب صنعت با 25 سال سابقه درخشان و همچنین 30% تخفیف خرید کلیه دستگاه های بسته بندی بدون واسطه

دستگاه بسته بندی حجمی همانطور که از اسمش پیداس، توسط حجم یا پیمانه کار می کند. این دستگاه دیگر وزن کشی مانند دستگاه بسته بندی توزین دار انجام نمی دهد. بنابراین باید در هنگام خرید دقت کنید که چون هر بار امکان دارد دستگاه درصد خطا داشته باشد، از خرید برای محصولات گران قیمتی مانند پسته خودداری بفرمایید. برای خشکبار که در انواع مختلف و با قیمت های بسیار متفاوتی به بازار عرضه می شوند، بهترین کار بسته بندی و یا حتی پرکن توسط دستگاه های توزین دار است.

اگر دقت کنید، کارخانه جات نمک محصولات خود را درون پلاستیک بسته بندی می کنند. اما تولید کننده های نمک دریا، برای ایجاد تمایز و تفاوت بین محصول خود و محصول کارخانه جات دیگر، از دستگاه بسته بندی نمک کیسه ای استفاده می نمایند که هم زمان گیرتر و هم بسته بندی شان سخت تر است. اگر خواستید به جز نایلون پلاستیک، از بسته بندی دیگری نیز برای نمک استفاده نمایید. مانند بسته بندی های متفاوت و جدید که برای انواع نمک دریا استفاده می شود و محصولات به بازار مصرف عرضه می گردند.

4- ضمانت و خدمات پس از فروش دستگاه بسته بندی نمک تولید شده در مجموعه ماشین سازی شهاب صنعت با 25 سال سابقه درخشان و همچنین 30% تخفیف خرید کلیه دستگاه های بسته بندی بدون واسطه

دستگاه بسته بندی چای و نمک طراحی و تولید شده در ماشین سازی شهاب صنعت دارای 3 سال ضمانت و جهت رفاه حال خریداران محترم دارای 10 سال خدمات پس از فروش می باشد.