سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ماشین سازی شهاب صنعت

قیمت خرید فروش و مشخصات نوار نقاله بارگیری با30% تخفیف

    نظر

شهاب صنعت بزرگترین و برترین طراح و تولید کننده انواع دستگاه نوار نقاله بارگیری با بیش از 25 سال سابقه درخشان در ایران و منطقه اکنون توانسته است انواع مختلفی از این نوع دستگاه را با کاربری ها و امکانات متفاوت طراحی و وارد بازارهای داخلی و خارجی نماید.

طراحی و تولید صفر تا صد نوار نقاله بارگیری در داخل مجموعه عظیم ماشین سازی شهاب صنعت با تخفیف مستقیم و بی واسطه 30% انجام می شود. این دستگاه از بهترین قطعات موتور و لوازم جانبی ساخته شده است و دارای استانداردهای روز جهان بوده است. بنابراین اگر شما تولید کننده گرامی در خطوط تولید خود نیاز به نوار نقاله بارگیری دارید پیشنهاد می نماییم که قبل از هر اقدامی با یکی از شماره های 09155128095 - 09155186140-  09105521774 -  09015180208تماس برقرار نمایید تا علاوه بر مشاوره رایگان قبل از خرید از لیست قیمت نوار نقاله بارگیری با 30% تخفیف مطلع شوید.

1- معرفی دستگاه نوار نقاله بارگیری طراحی و تولید شده در ماشین سازی شهاب صنعت با 30% تخفیف و فروش بی واسطه

از دستگاه نوار نقاله بارگیری جهت انتقال کیسه از سالن بسته بندی تا سالن انبارها استفاده می شود. کاربرد نوار نقاله در صنایع آرد ، پتروشیمی ، صنایع شیمیایی و ... است. این نوارها گاها برای نوار از 2 غلطک بصورت V شکل یا 3 غلطک بصورت U شکل ( V باز ) یا غلطک استفاده می نماییم که با توجه به شرایط کار طراحی و ساخته می شود . استفاده از غلطک ها ، تسمه نقاله، الکتروموتور گیربکس و طراحی مناسب استراکچر باعث میشود عمر این تجهیزات بالا رفته و کیفیت قابل قبولی را ارائه دهد. نوع سفارش بستگی به عرض استراکچر – عرض تسمه – طول و نوع نوار نقاله دارد که رابطه مستقیم با ساختار و ظریب ایمنی استراکچر خواهد داشت.

نوار نقاله های بارگیری با توجه به شرایط محیطی و نوع محصولی که نیاز به بارگیری آن می باشد ، در انواع مختلفی طراحی و ساخته می شوند . کانوایرهای بارگیری که در ایران با  عنوان نوار نقاله بارگیری شناخته می شوند در حالت های ثابت و متحرک توسط ماشین سازی شهاب صنعت طراحی و ساخته می شود .

کانوایر حمل کیسه یا نوار نقاله حمل  کیسه نوعی از تجهیزات انتقال مواد می باشند بیشتر به منظور بارگیری کامیون یا تریلی ها از آنها استفاده می شود . استفاده از کانوایر های بارگیری ( نوار نقاله بارگیری ) به دلیل داشتن قابلیت جابجایی و همچنین حرکت راحت و روان این نوع نوار نقاله ها ، در صنایع مختلفی از آنها استفاده می گردد .

2- مشخصات دستگاه نوار نقاله بارگیری طراحی و تولید شده در ماشین سازی شهاب صنعت با 30% تخفیف و فروش بی واسطه

مشخصات دستگاه نوار نقاله بارگیری تولید شده توسط مهندسی و متخصصین ماشین سازی شهاب صنعت عبارتنداز:

  • ابعاد و اندازه       سفارشی
  • تعداد غلطک      2 تا 3 عدد
  • نوع غلطک         v و u شکل
  • چرخ جهت جابجایی         دارد
  • الکتروگیربکس      دارد

کانوایر های حمل کیسه یا نوار نقاله های حمل کیسه دارای امکانات مناسبی مانند تنظیم ارتفاع و حرکت چرخشی و همینطور سرعت متغییر می باشند که با توجه به شرایط و نیازمندیهای بارگیری محصولات ، بر روی این کانوایر ها نصب می گردد. نوار نقاله بارگیری یا کانوایر های بارگیری قابلیت افزودن امکاناتی مانند شمارش محصولات بارگیری شده یا وزن نمودن محصولات بار گیری شده را نیز دارا می باشند .

کانوایر بارگیر یا نوار نقاله بارگیری را می توان با ایجاد یک حرکت دو طرفه ، علاوه بر بارگیری ، برای تخلیه بار نیز استفاده نمود که به کانوایر هایی که دارای حرکت دو طرفه هستند ، کانوایر های بارگیری و تخلیه یا نوار نقاله بارگیری و تخلیه می گویند. البته مکانیزم های مورد استفاده در نوار نقاله های تخلیه و بارگیری محدود به حرکت دو طرفه نمی باشد .

کانوایر بارگیری و تخلیه یا نوار نقاله بارگیری و تخلیه دارای مکانیزم های تنظیم ارتفاع مختلفی هستند . تنظیم ارتفاع در نوار نقاله های بارگیری و تخلیه به سه شکل کلی انجلم می گیرد که عبارتست از تنظیم ارتفاع نوار نقاله توسط جرثقیل دستی ، تنظیم ارتفاع نوار نقاله توسط جک هیدرولیکی یا پنو ماتیکی و تنظیم ارتفاع نوار نقاله بارگیری توسط جک چرخ و شانه ایی .

3- ضمانت و خدمات پس از فروش دستگاه نوار نقاله بارگیری طراحی و تولید شده در ماشین سازی شهاب صنعت با 30% تخفیف و فروش بی واسطه

کانوایر حمل کیسه یا نوار نقاله حمل کیسه تولید شده در ماشین سازی شهاب صنعت دارای 3 سال ضمانت و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد.